Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Hamburg
Eimsbüttel
Kim Chi
Kim Chi Reviews

Kim Chi

Asian, Korean, Sushi

Dishes priced around7€

Photo of restaurant Kim Chi in Eimsbüttel, Hamburg
Kim Chi is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Kim Chi (42)

Read what people think about Kim Chi. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Kim Chi before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Kim Chi and book a table with confidence!

5.1/6

42 reviews

5.1/6

42 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
624
58
45
32
21
12
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Wir waren da am Dienstag. Das Essen war sehr lecker und das Personal war sehr freundlich. Die Portion ist sehr angemessen für den Preis. Sehr empfehlenswert!

"Not good "
2/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Wir waren vier Personen und waren dort au Empfehlung zum erstenmal Essen gewesen. Wir haben uns für den Tischgrill entschieden und insbesondere verschiedene Steaks ausgesucht. Leider kann ich nicht viel Positives vom Lokal berichten. Die Beilagen waren geschmacklich leider durchschnittlich. Eine Beilage schmeckte leicht säuerlich (es war nicht das Kimchi oder dergleichen; ich bin selbst Koreaner und weiß daher wie die Sachen schmecken) und bis auf einige waren die restlichen leider nicht soschmackhaft. Das Fleisch selbst war o.k., jedoch bekamen wir kleine Fleischstücke und nicht dünn geschnittenes Fleisch, wie es sonst üblich ist. Der Service war leider auch nicht gut, da wir nach Getränken und Beilagen mehrmals nachfragen mußten. Nach dem Abend gehen wir nicht mehr in dieses Restaurant, weil der Gesamteindruck eben nicht positiv war. Das Essen schmeckt also nicht schlecht, war aber nich unser Geschmack.