Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Frankfurt
Sachsenhausen
La Trinca
La Trinca Reviews

La Trinca

Spanish, Mediterranean, European

Dishes priced around8€

Photo of restaurant La Trinca in Sachsenhausen, Frankfurt
La Trinca is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of La Trinca (204)

Read what people think about La Trinca. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about La Trinca before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about La Trinca and book a table with confidence!

4.9/6

204 reviews

4.9/6

204 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
674
573
432
313
24
18
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Awful"
1/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Die Speisen waren qualitativ in Ordnung, in anbetracht der Größe der portionen ist das Preis-Leistunsgverhältnis eher mäßig. Der Service ist schlichtweg schlecht und unorganisiert und mit 2 Kellnern für ca. 50 Gäste wirkte dieser überfordert. Wir warteten 20 Minuten auf unsere Getränke und erhielten lediglich die Hälfte und erst auf Nachfrage den fehlenden Aperitif. Auf die Vorspeise warteten wir über 45 Minuten , waren mit dieser aber noch ganz zufrieden. Beim abräumen der Teller, nach weiteren 20 Minuten baten wir um die Speisekarte und erhielten diese nach einer Wartezeit von 15 Minuten. Statt eines Hauptganges orderten wir genervt die Rechnung.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr nette Bedienung und appetitlich angerichtete Tapas. Es ist aber schöner draussen zu sitzen.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Die Bedienung war sehr freundlich und aufmerksam Wer in Frankfurt Tapas essen möchte, ist hier bestens aufgehoben. Geschmacklich waren die gewählten Speisen und Getränke hervorragend

"Average"
3/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Freundlich, Essen gut. Aber zu teuer. Flasche Wasser 6,90€. Das ist eine Frechheit. Und zu wenig Personal. 1 Kellner für Samstagabend ist zu wenig. Aber, wie gesagt, Essen ist gut.