Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Krefeld
Mitte
Mother India Vinayaka
Mother India Vinayaka Reviews

Mother India Vinayaka

Indian

Dishes priced around14€

Photo of restaurant Mother India Vinayaka in Mitte, Krefeld
Mother India Vinayaka is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Mother India Vinayaka (46)

Read what people think about Mother India Vinayaka. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Mother India Vinayaka before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Mother India Vinayaka and book a table with confidence!

5.2/6

46 reviews

5.2/6

46 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
618
523
43
31
21
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Unsere Reservierung hat gut geklappt und wir wurden sehr freundlich bedient! Das Essen war sehr gut! Wir können dieses Lokal weiterempfehlen und freuen uns schon auf den nächsten Besuch!

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Essen war super. Wir hatten ein Naan vorab, das leider sehr klein war und für zwei Personen als Vorspeise nicht ausreicht. Umgehauen hat mich das Mango Lasdi, habe in Deutschland noch kein so leckeres getrunken. Leider mussten relativ lang warten, daher einen Punkt Abzug.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr leckere Gerichte, freundlicher Service, da kommt man gerne wieder. In Deutschland ist es nicht so einfach ein wirklich gutes indisches Restaurant zu finden, dieses hier würde ich dazu zählen. :)

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Wir wurden sehr nette empfangen und bedient. Super nette Inhaberin und Sohn. Echt leckeres authentisches indisches Essen in verschiedensten Geschmacksrichtungen. Wir kommen sehr gerne bald wieder :-)! Liebe Grüße, Anja

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr nettes und zuvorkommendes Personal! Alle Speisen waren köstlich. Sehr leckere Vorspeise vom Haus. Keine übermäßige Wartezeit. Preis-/Leistungsverhältnis top! Jederzeit gerne wieder! Kann ich nur weiter empfehlen.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Essen war prima, der Service ok. Gefehlt hat uns an dem Abend allerdings eine Klimaanlage; die Luft war relativ drückend. Die Klimaanlage fällt aber sicherlich bei milderen Temperaturen nicht ins Gewicht. Insgesamt war es ein schöner Abend und wir kommen gerne wieder.