Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Charlottenburg
Sabor con Tradición
Sabor con Tradición Reviews

Sabor con Tradición

Argentinian

Dishes priced around13€

Photo of restaurant Sabor con Tradición in Charlottenburg, Berlin
Sabor con Tradición is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Sabor con Tradición (44)

Read what people think about Sabor con Tradición. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Sabor con Tradición before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Sabor con Tradición and book a table with confidence!

5.4/6

44 reviews

5.4/6

44 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
624
515
43
32
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Wir waren zum ersten, aber bestimmt nicht zum letzten Mal dort. Die Bedienung war sehr freundlich, das Ambiente sehr schön und das Essen war einfach großartig. Jeder von uns (wir waren zu viert) hatte ein anderes Gericht und alles hat lecker geschmeckt.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Authentisches südamerikanisches Essen,sehr lecker,guter Service und gutes preisleistungs-verhältnis. Was will man mehr? Absolut empfehlenswert! Der Name hält, was er verspricht. Besonders die Empanadas sind vorzüglich!

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Von Anfang bis Ende ein Top-Service! Außerdem wirklich ausgesprochen leckeres und authentisches lateinamerikanisches Essen mit butterweichem Steak, Empanadas und dem wunderbaren Dessert Churros mit warmer Schokoladensoße... göttlich! Besonders schön fand ich, dass es ein von einer Familie geführtes Restaurant ist, die durch und durch das südamerikanische Flair verkörpert. Das macht das Feeling noch einmal etwas südamerikanischer. :) Wir werden sicher auch unserem zweiten Jahrestag wieder hier verbringen! :)

"Excellent"
6/6
Cindy H.7 years ago · 3 reviews

Die Empfehlung hat sich gelohnt! Sehr nette und zuvorkommende Bedienung. Tolle Empfehlungen, alles hat lecker geschmeckt. Danke für den gelungenen Abend! Wir kommen gern wieder!