Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Meersburg
Zentrum
Haus der Weine
Haus der Weine Reviews

Haus der Weine

International, Vegetarian, Fish, Mediterranean

Dishes priced around17€

Photo of restaurant Haus der Weine in Zentrum, Meersburg

Fast and free booking for:

Reviews of Haus der Weine (9)

Read what people think about Haus der Weine. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Haus der Weine before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Haus der Weine and book a table with confidence!

5.2/6

9 reviews

Food:Great
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
64
54
4
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Excellent"
6/6
Eva J.4 days ago · 1 review

Wir waren zu viert mit kleinem Hund im Haus der Weine und waren rundum zufrieden. Die Räumlichkeiten haben uns gut gefallen. Der Service war äußerst freundliche und das Essen sehr gut. Hervorheben möchte ich auch die vegetarischen Speisen, es gab nicht nur die üblichen Käsespätzle.

"Very good"
5/6
Sabrina J.17 days ago · 8 reviews

Great service and very cool, historical atmosphere made our visit very unique

"Excellent"
6/6
Edda S.18 days ago · 1 review

Wir haben uns sehr wohl gefühlt! Es hat alles gepasst! Jederzeit wieder!

"Very good"
5/6
Ursula L.19 days ago · 1 review

Sehr gute Weinauswahl, Essen nett zubereitet, Portionen könnten etwas größer ausfallen.

"Excellent"
6/6
Fredy S.a month ago · 1 review

Es war der Hammer . Toller Service und das Essen perfekt Gruss Sarah & Fredy aus der Schweiz👍👍👍

"Very good"
5/6
Judith A.a month ago · 1 review

Wunderbares Essen, sehr schönes Lokal und super Bedienung! Gerne wieder!

"Excellent"
6/6
Gerti S.a month ago · 1 review

Sehr schönes Lokal! Überaus nettes Personal und sehr gutes Essen!

"Average"
3/6
Cynthia K.a month ago · 1 review

Ein Essen war zu kalt, im WC fehlten WC-Papier und Papier zum Hände trocknen. Bedienung war freundlich.

"Very good"
5/6
Brigitte H.6 months ago · 2 reviews

Sehr nette Bedienung, angenehme Umgebung, gute Lage-feines Essen, wir hatten einen tollen Abend!