Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Neukirchen-Vluyn
Vluynbusch
Palm im Samannshof
Palm im Samannshof Reviews

Palm im Samannshof

German, European, International

Dishes priced around23€

Photo of restaurant Palm im Samannshof in Vluynbusch, Neukirchen-Vluyn

Fast and free booking for:

Reviews of Palm im Samannshof (9)

Read what people think about Palm im Samannshof. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Palm im Samannshof before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Palm im Samannshof and book a table with confidence!

5.3/6

9 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
66
5
43
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
werner h.18 days ago · 1 review

Das Essen war super, die Bedienung war sehr freundlich, die Wartezeit war wie erwartet und der Lautstärkepegel war auch in Ordnung.

"Excellent"
6/6
Andrea L.21 days ago · 1 review

Schönes Ambiente, zuvorkommendes und freundliches Personal, sehr gute Speisen und Getränke

"Excellent"
6/6
Markus R.23 days ago · 1 review

Alles TOP. Sind schon länger Stammkunden. Genug Parkplätze vorhanden. 🍽️

"Excellent"
6/6
Jasmina M.a month ago · 1 review

Ein gemütliches Ambiente und äußerst freundliches Personal. Sehr zuvorkommend ..

"Good"
4/6
Klaus - Peter W.a month ago · 1 review

Es kann alles noch besser werden. Somit verbleibt bei der Wertung noch Luft nach oben.

"Excellent"
6/6
Roswitha B.a month ago · 1 review

Das essen war sehr sehr lecker.Die Bedienung sehr Aufmerksam.Alles in allen ein sehr schöner Abend.Wor werden wieder kommen.Dankeschön.

"Excellent"
6/6
Dieter K.a month ago · 1 review

Sehr gutes Essen gutes Personal immer wieder weiter so .

"Good"
4/6
Helga R.3 months ago · 1 review

Speisen sind gut, frisch, lecker. Preis-Leistungsverhältnis ist auch gut. Mitten im Januar war der Speisesaal mässig geheizt. Für das Alter des Gebäudes ist das okay.

"Good"
4/6
Lutz P.4 months ago · 1 review

eigentlich hat es uns - bis auf den Lärpegel von einem andern Tisch gut gefallen. Wir werden definitiv wieder kommen