Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Munich
Moosach
Bürger's Moosach
Bürger's Moosach Reviews

Bürger's Moosach

International, Pizza, Burgers, BBQ

Dishes priced around11€

Photo of restaurant Bürger's Moosach in Moosach, Munich
Bürger's Moosach is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Bürger's Moosach (12)

Read what people think about Bürger's Moosach. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Bürger's Moosach before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Bürger's Moosach and book a table with confidence!

5.0/6

12 reviews

5.0/6

12 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Lively
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
64
56
41
3
21
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Florian V.4 years ago · 29 reviews

Pizza war wieder super und der Service war top. Auf die Hygieneregeln wurde geachtet.

"Very good"
5/6
Ilona K.4 years ago · 1 review

Essen super 👍 Bedienung nett ... immer wieder gerne 😉

"Very good"
5/6
Florian V.4 years ago · 29 reviews

Der Service war wieder gut und das Essen war super. Top Preis-/ Leistungsverhältnis.

"Not good "
2/6
Darius G.4 years ago · 5 reviews

Nicht gut, Ambiente Ok, Bedienung ok; essen sehr schlecht, nicht nochmal

"Good"
4/6
Patrizia K.4 years ago · 1 review

Essen gut. An sich ein schöner Abend. Allerdings wurde aus dem Wunsch nach einem schönen Valentinstagstisch ein tisch mittendrin und wir konnten nicht mal nebeneinander sitzen. Getränke Bestellung wurde erst nach einer viertel Stunde aufgenommen. Dann wurde es langsam netter und angenehm. Essen in puncto Preis Leistung sehr gut. Nachspeise top.

"Excellent"
6/6
Alexander S.4 years ago · 1 review

Ich war jetzt schon zum 2. Mal im Bürgers und ich muss sagen, sehr sehr lecker. Essen im top Zustand. Ambiente sehr schön und gemütlich. Man kann auch als Fußballfan essen gehen ohne ein Spiel zu verpassen (2 Fernseher). Und alle Angestellten sehr hilfsbereit, nett, zuvorkommend und kompetent. Rund um einfach sehr zufrieden. Komme sehr gerne wieder.

"Excellent"
6/6
Christopher M.4 years ago · 1 review

Great food and service at a good price. Would recommend

"Very good"
5/6
Florian V.4 years ago · 29 reviews

Wir wurden freundlich empfangen und hatten einen angenehmen Aufenthalt. Das Essen war sehr gut und die Bedienung sehr freundlich.

"Very good"
5/6
Helene3 B.4 years ago · 1 review

Pizzen top und Augustiner Bier ...... was will man mehr

"Excellent"
6/6
Charly S.4 years ago · 4 reviews

Toller Besuch, nette Bedienung, schneller Service, alles bestens gewesen, wir kommen wieder

"Very good"
5/6
ALFRED K.4 years ago · 1 review

Alles bestens - der kleine Tisch und der Nachbar im Ruecken bedingen den Punktabzug-.

"Excellent"
6/6
Charly S.4 years ago · 4 reviews

Super Essen und Bedienung, tolles Ambiente Gutes Preis-Leistunsverhältnis Prima !