Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Cologne
Innenstadt
Consilium
Consilium Reviews

Consilium

International, German, European

Dishes priced around21€

Photo of restaurant Consilium in Innenstadt, Cologne
Consilium is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Consilium (49)

Read what people think about Consilium. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Consilium before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Consilium and book a table with confidence!

5.1/6

49 reviews

5.1/6

49 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
619
521
45
32
21
11
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Bernd K.7 years ago · 3 reviews

Sehr guter Service znd exzellente Wuslität von Speisen & Getränken

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Tolles Ambiente, sehr zuvorkommender Service und nicht zuletzt sehr leckeres Essen. Auf Extrawünsche wurde sehr gut eingegangen, war sehr unproblematisch. Wir waren äußerst zufrieden und werden gerne wieder kommen.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Essen war sehr lecker und es gab eine grosse Auswahl. Es wurde auch immer wieder aufgefüllt. Allerdings gab es manchmal nur einmal und nachher kam was anderes. Es ist empfehlenswert da zu Brunchen.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Schönes Ambiente, Speisekarte variiert und Essen sehr gut, freundliche Bedienung

"Good"
4/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Leider gab es heute nur Brunch/ Buffet, da ein Koch krank war. Den Preis für das Buffet fand ich nicht ganz gerechtfertigt- vor allem weil wir eigentlich gerne etwas anderes bestellt hätten. Das Ambiente war schön und der Kellner freundlich.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr schönes Lokal mitten in der Innenstadt mit guter Küche und hervorragendem Service. Hat sich auch beim wiederholen mal als die richtige Wahl herausgestellt. Sehr zu empfehlen!

"Very good"
5/6
Angelika S.7 years ago · 1 review

Leckeres Essen - superfreundliche Bedienung - etwas kühl - wir haben uns wieder sehr wohl gefühlt

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

entspannte, angenehme Atmosphäre, Essen sehr gut und ausreichend. Freundliche, umsichtige Bedienung.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Sehr freundlicher, zuvorkommender Service und ein großes und leckeres Buffet.