Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Kerpen
Mödrath
Ibérico
Ibérico Reviews

Ibérico

European, Spanish, Portuguese, Mediterranean

Dishes priced around18€

Photo of restaurant Ibérico in Mödrath, Kerpen

Fast and free booking for:

Reviews of Ibérico (5)

Read what people think about Ibérico. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Ibérico before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Ibérico and book a table with confidence!

5.2/6

5 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
63
51
4
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Daniel N.18 days ago · 1 review

Essen war sehr lecker , Bedienung sehr freundlich und aufmerksam gerne wieder

"Average"
3/6
Tamara A.2 months ago · 1 review

Die Reservierung hat gut funktioniert, und die Bedienung sowie der Service waren gut. Das Essen war leider sehr salzig und eher nur portugiesisch statt spanisch. Der Koch war sehr aufmerksam. Statt eines Wolfbarsches wurde eine Dorade serviert. Die Tapas waren größtenteils lecker! Es gab leider keine Tortilla...

"Excellent"
6/6
Angela W.3 months ago · 1 review

Wir hatten einen superschönen Abend: - sehr nette und aufmerksame Bedienung - sehr gute Beratung - sehr gutes Essen - große Portionen - persönlichen Besuch des Kochs - obwohl die Kaffeemaschine kaputt war wurde eine Lösung für uns gefunden - es gab eine Gratisplatte des Hauses - wir bekamen diverse hervorragende selbstgemachte „Versucherle“ - die Atmosphäre war sehr herzlich Wir kommen gerne wieder - ein echter Geheimtipp!

"Very good"
5/6
Christine B.5 months ago · 2 reviews

Wir waren zum 3. Mal dort und sind bisher immer begeistert gewesen. Wir kommen definitiv wieder.

"Excellent"
6/6
Sylvia R.a year ago · 1 review

Dieses Restaurant ist nur zu empfehlen, der Service ist sehr gut und super freundlich, richtige familiäre Atmosphäre