Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Charlottenburg
Scirocco
Scirocco Reviews

Scirocco

International

Photo of restaurant Scirocco in Charlottenburg, Berlin

Fast and free booking for:

Reviews of Scirocco (8)

Read what people think about Scirocco. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Scirocco before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Scirocco and book a table with confidence!

4.3/6

8 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
63
51
41
31
22
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Not good "
2/6
Yvonne S.3 days ago · 1 review

Sehr begrenzte Auswahl Sehr gewöhnungsbedürftig in der Würzung Manchmal sollte man bei den Klassikern bleiben

New"Excellent"
6/6
Etai E.7 days ago · 2 reviews

great athmosphere perfect food and very nice staff value for money

"Good"
4/6
Jens C.16 days ago · 1 review

Gute Speisen, Top Ambiente und Top Lage! Neustart des Sciroccos am Platz des alten Reinhards. Noch in der Soft-Opening Phase Anfang Mai 24. Der Service darf sich noch mehr einspielen, wird mit den Wochen kommen. Guten Start!

"Excellent"
6/6
Manfredo K.17 days ago · 1 review

schöne Location , sehr gutes Essen und zuvorkommendes, motiviertes Team

"Not good "
2/6
Axel K.18 days ago · 1 review

Unqualifiziertes Personal. Die Einrichtung passt nicht zum Kurfürstendamm. Für ein kleines Bier fast 6,-€ ! Kaffee in Gläsern ist in Berlin eine ganz neue Erfahrung! Das Restaurant hat der KuDamm nicht verdient!!!

"Average"
3/6
Quandoo Diner23 days ago · 0 reviews

Die Atmosphäre war in Ordnung, aber leider wurden wir in einen kleinen Raum gesetzt, der mit Mini-Tischen ohne Tischdecke zusammengepfercht war. Die Bar oben war nett. Leider war beim Hauptgang das Salz mit Zucker verwechselt worden – das war wirklich krass. Die Vorspeise war allerdings gut! Der Service war fast nur auf Englisch und schien noch nie einen Tag gearbeitet zu haben.

"Very good"
5/6
Silke S.25 days ago · 1 review

A new amazing restaurant.. we will return for another visit

"Excellent"
6/6
Elisabeth W.a month ago · 1 review

Top Service, sehr leckeres Essen, super schöne Atmosphäre und Inneneinrichtung. Wir kommen definitiv wieder!