Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Schöneberg
Taubenschlag - Café Bar Kitchen
Taubenschlag - Café Bar Kitchen Reviews

Taubenschlag - Café Bar Kitchen

International

Photo of restaurant Taubenschlag - Café Bar Kitchen in Schöneberg, Berlin
Taubenschlag - Café Bar Kitchen is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Taubenschlag - Café Bar Kitchen (4)

Read what people think about Taubenschlag - Café Bar Kitchen. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Taubenschlag - Café Bar Kitchen before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Taubenschlag - Café Bar Kitchen and book a table with confidence!

5.0/6

4 reviews

5.0/6

4 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Great
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Pleasant
61
52
41
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Gemütliches Kaffee mit gutem Frühstück und sehr freundlichem Service, von Kellnern, die sich eine Bestellung noch merken können. Lecker Ei Benedikt& Bircher Müsli. Top! Komme wieder

"Good"
4/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Die Stühle, auf die man sich setzt, waren ziemlich verdreckt / verfleckt. Es war kein Tisch für mich reserviert, den ich extra reserviert hatte. Ich hatte wohl Glück, dass ich so früh da war. Das Essen und der Kaffee waren sehr gut.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Sehr angenehmes Ambiente mit sehr freundlicher und kompetenter Bedienung. Sehr leckeres Frühstück. Leckere Croissants, hervorragendes Müsli, Rührei und spitzen Pancakes. Sehr guter Kaffee! Kinderfreundlich auch ohne Spielecke!

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Taubenschlag ist ein sehr entspannter und leckerer Nachbarschaftsladen. Mein Cappuccino und die pancakes waren super. Auch das Preisleistungsverhältnis ist sehr gut. Ich kann den Laden sehr empfehlen.