Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Tempelhof
Hunga Fabrik
Hunga Fabrik Reviews

Hunga Fabrik

International, Mediterranean, Eat & Drink

Dishes priced around14€

Photo of restaurant Hunga Fabrik in Tempelhof, Berlin
Hunga Fabrik is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Hunga Fabrik (4)

Read what people think about Hunga Fabrik. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Hunga Fabrik before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Hunga Fabrik and book a table with confidence!

4.8/6

4 reviews

4.8/6

4 reviews

Food:Good
Atmosphere:Pleasant
Service:Good
Value for money:Good value
Waiting time:Good
Noise levels:Pleasant
63
5
4
3
2
11
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Dennis S.4 years ago · 11 reviews

Sehr, sehr leckere Auswahl an Mittagstisch-Gerichten. Das Lokal ist außerdem sehr sauber inklusive den Toiletten. Wir kommen wieder!

"Excellent"
6/6
Dennis S.4 years ago · 11 reviews

Sehr, sehr leckere Auswahl an Mittagstisch-Gerichten. Did Gemüse-Lasagne mit weißen Bohnen war ein Oberknaller! Das Lokal ist außerdem sehr sauber inklusive den Toiletten. Wir kommen wieder!

"Awful"
1/6
Misheel A.6 years ago · 1 review

Wir waren insgesamt 8 Personen. Wir waren die einzigen im Restaurant. Nach ca. 5 min. kam eine andere Familie ins Restaurant. Wir bekamen unser Essen nach geschlagenen 50 min. Ein essen würde sogar vergessen, wir mussten ständig nach Brot fragen und die Krönung die andere Familie wurde zu erst bedient. Nie wieder. Essen war okay. Auf jeden Fall hatte ich Menemen bestellt, bekam aber Rührei mit Paprika und Zwiebeln. Das war für mich kein Menemen. Sehr schade.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Alles echt sauber und lecker, tolle auswahl an diversen Broten und Getränken. Dessertbereich toll. Die bedienung ist schnell und freundlich. Klar der Laden ist in einem Industriegebiet aber dennoch gut zu erreichen.