Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Bonn
Graurheindorf
Rheindorfer Hof
Rheindorfer Hof Reviews

Rheindorfer Hof

German

Dishes priced around16€

Photo of restaurant Rheindorfer Hof in Graurheindorf, Bonn
Rheindorfer Hof is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Rheindorfer Hof (4)

Read what people think about Rheindorfer Hof. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Rheindorfer Hof before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Rheindorfer Hof and book a table with confidence!

5.3/6

4 reviews

5.3/6

4 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
61
53
4
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Wir waren zu acht und waren in dieser Gruppe das erste mal dort. Wir hatten einen tollen Abend. Schöne Atmosphäre , frisches schmackhaftes Essen. Die Bedienung war glaube ich das erste mal dort im Einsatz., was man gemerkt hat. Der Espresso ist als einziges definitiv nicht zu empfehlen.

"Very good"
5/6
Elmar V.7 years ago · 1 review

Positiv: Sehr angenehmes Speiselokal (Typ "Landgasthof"). Speisen und Getränke waren einwandfrei, der Service sehr freundlich. Wir kommen gerne wieder. Negativ: Wir bestellten - gemäß Angabe in der Speisekarte - Steak vom Weiderind aus der Hocheifel. Auf Nachfrage erhielten wir die ergänzende Information, das Fleisch stamme von einem Hof bzw. mehreren Höfen "aus der Nähe von Bitburg". Hier wünschte ich mir präzisere Angaben über die Rinderrasse und die Art der Weidehaltung (ganzjährig?) bzw. Verbandszugehörigkeit (z.B. Neuland, Naturland).

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Easy Reservierung, Super Service, Super Essen, alles Super Geil. Dieses Lokal ist Weiterzuempfehlen!

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Essen war klasse und der Service sehr nett und zuvorkommend. Uns hat es sehr gefallen und wir werden bestimmt ab und zu vorbei schauen