Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Moabit
Ristorante Don Giovanni
Ristorante Don Giovanni Reviews

Ristorante Don Giovanni

Photo of restaurant Ristorante Don Giovanni in Moabit, Berlin

Fast and free booking for:

Reviews of Ristorante Don Giovanni (8)

Read what people think about Ristorante Don Giovanni. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Ristorante Don Giovanni before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Ristorante Don Giovanni and book a table with confidence!

5.1/6

8 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
63
54
4
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Manfred O.16 days ago · 2 reviews

Tolles Essen mit etwas lustloser Bedienung. Besser als umgekehrt 😉

"Excellent"
6/6
Egor A.25 days ago · 7 reviews

A great quiet restaurant. Nice waiters and family- friendly! Love their pasta.

"Very good"
5/6
michael w.4 months ago · 1 review

Wir waren das erste Mal da und total begeistert Sehr nette Atmosphäre und gemütlich. Die Speisekarte besticht durch eine große Auswahl. Das Essen war sehr gut . Wir kommen auf jeden Fall wieder

"Average"
3/6
Ingo B.4 months ago · 1 review

Ich war enttäuscht. NACH GUTEN Essen und guten Service, bekam ich eine Rechnung für spendierten und nicht bestellten Alkohol der auch noch 20 % über dem ausgezeichneten Preis der Speisekarte lag.

"Excellent"
6/6
Torsten S.4 months ago · 1 review

Dankeschön, es hat sehr gut geschmeckt. Wir kommen gerne wieder.

"Very good"
5/6
Marc S.8 months ago · 3 reviews

Kann ich auf jeden Fall empfehlen! Gute Preis/Qualität! Känguruh war sehr lecker

"Excellent"
6/6
Mariam Y.a year ago · 2 reviews

Leckeres Essen, freundliche Bedienung und sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. Kommen hier gerne wieder hin.

"Very good"
5/6
Bernd L.4 years ago · 1 review

Sehr gutes Essen, leckere Wein und eine nette Bedienung. Was will man mehr. Wir waren sehr zufrieden.