Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Frankfurt
Altstadt
Seven Swans
Seven Swans Reviews

Seven Swans

Photo of restaurant Seven Swans in Altstadt, Frankfurt
Seven Swans is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Seven Swans (90)

Read what people think about Seven Swans. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Seven Swans before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Seven Swans and book a table with confidence!

5.4/6

90 reviews

5.4/6

90 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
666
510
45
33
22
14
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Sandra M.4 years ago · 1 review

Waiting times between courses kept getting bigger, but I think that was because it got busier. People who came half hour later than us caught up with our courses.

"Excellent"
6/6
Laura T.4 years ago · 1 review

Ich würde das Seven Swans jedem weiterempfehlen, es war ein rundum perfekter Abend!

"Excellent"
6/6
kaddi h.4 years ago · 1 review

super spannendes essen und eine sehr freundliche und kompetente wein begleitung . top

"Excellent"
6/6
Per H.4 years ago · 1 review

Everything was really really nice, food, service, experience etc. etc.

"Good"
4/6
Alexandra D.4 years ago · 1 review

Das Essen war hervorragend und der Service super aufmerksam. Doch leider gab es Probleme mit der Heizung, sodass es sehr kühl war. Zu dem bedauere ich es , dass es Leider nur eine lange Tafel gab, sodass wir sehr nah zu den nächsten saßen

"Very good"
5/6
Anna W.4 years ago · 2 reviews

Es war ein absolutes Highlight, vegetarische und lokale Küche der Meisterklasse zu erleben. Wunderschöne Location. Leider war es etwas kühl in dem Restaurant, sodass wir leicht gefroren haben.

"Very good"
5/6
Anna S.4 years ago · 1 review

Essen das Spaß macht. Alles in Allem ein tolles Erlebnis.

"Excellent"
6/6
Christian T.4 years ago · 1 review

Wie immer sehr kreative Gerichte, viele Gänge, aber da die Küche leicht ist, gut zu essen. Man vermisst keinen Fisch oder Fleisch. Atmosphäre und Service auch sehr angenehm. Tolles Restaurant.

"Average"
3/6
Nils B.4 years ago · 1 review

Das Essen war gut aber leider im vergleich zu anderen 1 Sternern in Frankfurt extrem klein. Das ganze war irgendwie nur ein vorspeisen menue und Brot um den Hunger bändigen würde nicht nachgereicht,weil so tenor vom service pro gast nur jeweils eine portion zu verfügung steht auch wenn mann extra zahlen würde.

"Awful"
1/6
Boris A.4 years ago · 1 review

Der Service war sehr langsam. Das Essen war enttäuschend, einige Gerichte waren übersalzen. Es dauerte 2 Stunden, um 2 Gänge zu servieren. Eine der enttäuschendsten Mahlzeiten, die ich je hatte. Dieses Restaurant ist weder die Zeit noch das Geld wert.