Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Schöneberg
Trattoria Fellini
Trattoria Fellini Reviews

Trattoria Fellini

Italian, Pizza, European

Photo of restaurant Trattoria Fellini in Schöneberg, Berlin
Trattoria Fellini is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Trattoria Fellini (6)

Read what people think about Trattoria Fellini. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Trattoria Fellini before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Trattoria Fellini and book a table with confidence!

5.2/6

6 reviews

5.2/6

6 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Very pleasant
62
53
41
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Sylvia G.5 years ago · 2 reviews

Super netter Service, das Essen hat geschmeckt, gutes Preis Leistungs Verhältnis, ich würde jederzeit wiederkommen. Empfehlenswert.

"Very good"
5/6
Michael M.5 years ago · 2 reviews

Alles bestens, leckeres und reichliches Essen, gute Stimmung, tolles Ambiente, Bier allerdings nicht kalt genug, auf jeden Fall emphelenswert!

"Good"
4/6
Wilfried G.5 years ago · 3 reviews

Buchung über "Groupon". Angebotenes Menü annehmbar. Hauptgericht als Einzelkomponente wäre nach Preis in der Karte zu teuer. Als erster Kunde : Brot vom Vortag und verbrannt.

"Excellent"
6/6
Corinna B.5 years ago · 1 review

Sehr gemütliche Atmosphäre mit passender, dezenter Musik, schöne und geschmackvolle Eineichtung, aufmerksames und sehr freundliches Personal, Essen war sehr abwechslungsreich, reichhaltig und gut, wir kommen gerne wieder!

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner5 years ago · 0 reviews

Wir hatten einen sehr gelungenen Abend. Der Kellner war sehr zuvorkommend und das Essen war sehr lecker, immer gerne wieder. Tolle Pizza. Sehr zu empfehlen.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Das Essen war gut und der Service war sehr gut. Die Einrichtung ist okay, wobei wir auf der Terrasse gesessen haben und daher habe ich mir den Innenraum nicht so angeschaut. Aber auf jeden Fall ein empfehlenswertes Restaurant.