Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Munich
Neuhausen
An An Vietnamese Cuisine
An An Vietnamese Cuisine Reviews

An An Vietnamese Cuisine

Vietnamese, Asian

Dishes priced around14€

Photo of restaurant An An Vietnamese Cuisine in Neuhausen, Munich

Fast and free booking for:

Reviews of An An Vietnamese Cuisine (83)

Read what people think about An An Vietnamese Cuisine. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about An An Vietnamese Cuisine before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about An An Vietnamese Cuisine and book a table with confidence!

5.5/6

83 reviews

5.5/6

83 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Pleasant
655
520
44
32
22
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Das zwanglose An An Restaurant ist der richtige Ort für die Liebhaber der asiatischen Küche. Auch wenn die gepflegte Restaurantatmosphäre nicht die Kraft hat einen nach Asien zu entführen: das feine Essen schafft es durchaus. Also Augen zu und die köstlich authentische Phở bò geniessen oder die sehr feine knusprige Ente auf der Zunge zergehen lassen. Und das alles bei einem Preisniveau, dass zwar nicht ganz auf vietnamisischen Niveau liegt, aber in München absolut als günstig durchgeht. Nach unserem Besuch im Februar 2018 sehr zu empfehlen.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Sehr schönes Ambiente und sehr freundliche Beratung bei einer für uns neue Geschmacksrichtung. Wir waren sehr positiv von den köstlichen Gerichten überrascht und sind entschlossen, bald wieder weitere Gerichte zu probieren.

"Excellent"
6/6
isabella f.6 years ago · 1 review

Herrliches essen das wunderschön auf den Teller abgerichtet wird. Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis in schönem Ambiente. Der Service ist sehr freundlich und zuvorkommend ich würde jedem empfehlen hier zu essen.