Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Steglitz
Estiatorion Jevssis
Estiatorion Jevssis Reviews

Estiatorion Jevssis

Greek, Seafood, Mediterranean, European

Dishes priced around16€

Photo of restaurant Estiatorion Jevssis in Steglitz, Berlin
Estiatorion Jevssis is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Estiatorion Jevssis (4)

Read what people think about Estiatorion Jevssis. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Estiatorion Jevssis before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Estiatorion Jevssis and book a table with confidence!

5.0/6

4 reviews

5.0/6

4 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
62
51
4
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Jens H.5 years ago · 5 reviews

Wir hatten ein sehr netten Abend und haben uns sehr wohl gefühlt. Wir kommen sicher wieder... Essen toll, Bedienung toll, was will man mehr. Sehr zu empfehlen!

"Very good"
5/6
Annet-Mugin K.6 years ago · 5 reviews

Wir haben uns für den Besuch nun einen Fußball Abend ausgesucht und waren wirklich begeistert. Die Vorspeisen war wirklich unglaublich lecker! Toller Und wirklich persönlicher Service. Danke für den schönen Abend

"Average"
3/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Ich war schon sehr oft in diesem Restaurant, bis dato auch immer zufrieden und begeistert von der Flexibilität. Dieses Mal wurden wir leider enttäuscht. Eine Freundin wollte beim oktapus auf Salatblatt und Fawa den oktapus bitte nur an Spinat und dieses war mit den Worten :" Gerichte nur so wie auf der Karte beschrieben..." abgewiesen. Das entspricht nicht dem Service wie ich ihn sonst aus dem Restaurant kenne.

"Excellent"
6/6
Jens H.6 years ago · 5 reviews

Das Essen war sehr gut, sehr nette Bedienung, Restaurant gemütlich und mit viel Liebe eingerichtet. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen gern wieder.