Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Wilmersdorf
Lash
Lash Reviews

Lash

Vegetarian, Fusion, European, International

Dishes priced around19€

Photo of restaurant Lash in Wilmersdorf, Berlin
Lash is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Lash (13)

Read what people think about Lash. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Lash before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Lash and book a table with confidence!

5.2/6

13 reviews

5.2/6

13 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Reasonable value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
66
55
41
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Excellent"
6/6
Helle N.5 years ago · 1 review

Great and delicious food - loved it. Very good and friendly service.

"Excellent"
6/6
Tina K.5 years ago · 1 review

Freundlicher Service, leckeres gesundes Essen,angenehme Atmosphäre, ich komme gerne wieder.

"Average"
3/6
Quandoo Diner5 years ago · 0 reviews

Wir waren die einzigen Gäste im Laden , trotzdem stand auf den Tischen noch Schmutziges Geschirr von vorherigen Gästen. Kleine Auswahl in der Karte und davon leider dann auch nicht alles verfügbar gewesen. Die Bedienung war nett. Das Essen hat auch gut geschmeckt. Leider hatten sowohl ich als auch mein Freund danach Magenprobleme. Preis-Leistung etwas überteuert.

"Very good"
5/6
Alina T.5 years ago · 2 reviews

Seh lecker und frisch zubereitet. Schöne Ambiente und nette Leute.

"Very good"
5/6
Alina T.5 years ago · 2 reviews

Sehr schönes und gemütliches Restaurant mit toller Auswahl. Die Preise sind jedoch etwas teuer.

"Excellent"
6/6
Sarah S.5 years ago · 3 reviews

Super Atmosphäre und leckeres, gesundes Essen. Der Service war auch super!

"Very good"
5/6
Kerstin T.5 years ago · 46 reviews

Leckeres Essen in netter Atmosphäre. Auf „Extrawünsche“ wurde individuell eingegangen. Gerne wieder!

"Very good"
5/6
Carina G.5 years ago · 2 reviews

Sehr leckeres ideenreiches Essen! Die Bestuhlung könnte gemütlicher sein und die Anordnung der Tische könnte sinnvoller sein, da würde ich mal einen Innenarchitekten ran lassen

"Very good"
5/6
Kerstin T.5 years ago · 46 reviews

Atmosphäre und Service super. Die Bowl war überragend, die Tacos für unseren Geschmack ein wenig zu fettig. Insgesamt gerne wieder!

"Excellent"
6/6
Katrin G.5 years ago · 1 review

Sehr zu empfehlen. Gerne wieder. Steak und Käse tacos sowie poke bowl waren sehr gut auch muffin von sweetkitçen ein Genuss.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner5 years ago · 0 reviews

Alles Bestens, super lecker essen, fairer preis... netter Service... immer wieder gerne wenn ich in Berlin bin

"Excellent"
6/6
Virginia P.5 years ago · 1 review

Super lecker , Mega freundlich , gerne wieder , top 👍

"Good"
4/6
Falko D.5 years ago · 1 review

Sehr gutes Low-Carb-Essen. Schönes Ambiente. Etwas abgelegen, aber der Weg lohnt sich.