Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Munich
Haidhausen
Liman Restaurant
Liman Restaurant Reviews

Liman Restaurant

Turkish

Dishes priced around16€

Photo of restaurant Liman Restaurant in Haidhausen, Munich
Liman Restaurant is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Liman Restaurant (6)

Read what people think about Liman Restaurant. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Liman Restaurant before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Liman Restaurant and book a table with confidence!

4.8/6

6 reviews

4.8/6

6 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
61
53
42
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Gute türkische Küche. Bei unserem Besuch gab es leider zwei Geburtstagsfeiern. Daher war's mit dem Service schwierig. Auch die live Musik könnte ein paar Dezibel leiser sein. Nicht direkt vor die Sängerin setzen...

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Essen war sehr gut. Der Service könnte noch etwas besser sein. Die Tischdecke war verschmutzt und zum Ende war die Bedienung selten an unserem Tisch.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Super leckeres Essen , sehr nette und aufmerksame Bedienung. Toller Musiker am Keyboard und Gitarre. Da werden wir jetzt öfters Hingehen. Nur Parkplatzsuche eine Katastrophe

"Good"
4/6
Christine R.7 years ago · 1 review

Freundliche Bedienung, gutes Essen, etwas kalt im Lokal. Der Wein war eher teuer für die Qualität, das Baklava sehr mäßig. Der üblicherweise am Schluss des Essens spendierte Raki wurde auf die Rechnung gestetzt.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Freundlich bedient worden. Sehr aufmerksamm. Essen sehr gut und reichlich. Sauber Kann man weiterempfehlen.

"Good"
4/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Das Lokal macht einen guten Eindruck. Mit der Bedienung und dem Essen waren wir sehr zufrieden. Wir waren bereits gegen 17.30 Uhr zum Abendessen und die einzigen Gäste, was wir nicht verstehen konnten.