Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Hannover
Mitte
MILES
MILES Reviews

MILES

Cake & Coffee

Dishes priced around15€

Photo of restaurant MILES in Mitte, Hannover
MILES is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of MILES (5)

Read what people think about MILES. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about MILES before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about MILES and book a table with confidence!

3.4/6

5 reviews

3.4/6

5 reviews

Food:Good
Atmosphere:Lively
Service:Good
Value for money:Reasonable value
Waiting time:Good
Noise levels:Average
6
51
4
34
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Average"
3/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Frühstück ziemlich lieblos angerichtet, ein paar Gurken-, Tomatenscheiben auf dem Teller hätten schon was bewirkt. Es zog von der Tür. Nette Bedienung, das Lokal nicht überfüllt. Schade das es Aufbackbrötchen waren. Für dieses Geld hätten es frische sein können.

"Average"
3/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Leider war das Frühstück für den Preis etwas dürftig. Unter anderem hätte etwas Deko auf dem Teller sein können ( etwas Obst, Gurke...einfache Garnierung, denn das Auge isst ja schließlich mit) Die Bedienung war sehr nett.

"Average"
3/6
Janna B.7 years ago · 1 review

Wir waren zum Frühstück da, dies war in Ordnung, aber sehr einfach und nichts besonderes. So gab es lediglich eine Sirre Wurst, eine Käse und Erdbeermarmelade und ein paar Johannisbeeren. Ich hätte mir mehr Abwechslung und z.B. Gurkenscheiben, Tomaten, ein Salatblatt zusätzlich gewünscht. Die Bedienung war freundlich, aber nur zeitweise aufmerksam.

"Average"
3/6
Kai L.7 years ago · 13 reviews

Super freundliche Bedienung, toller Service und tolle Lage! Alles empfehlenswert k

"Very good"
5/6
Melanie H.7 years ago · 1 review

Das Essen war sehr lecker. Nette und schnelle Bedienung und super Ambiente. Man kann gemütlich draußen und drinnen sitzen. Freue mich auf das nächste Mal.