Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Schmargendorf
China Restaurant Dschunke
China Restaurant Dschunke Reviews

China Restaurant Dschunke

Chinese, Asian, Cantonese

Dishes priced around12€

Photo of restaurant China Restaurant Dschunke in Schmargendorf, Berlin
China Restaurant Dschunke is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of China Restaurant Dschunke (8)

Read what people think about China Restaurant Dschunke. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about China Restaurant Dschunke before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about China Restaurant Dschunke and book a table with confidence!

4.5/6

8 reviews

4.5/6

8 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Good
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
6
55
42
31
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Very good"
5/6
Alexander D.2 years ago · 12 reviews

Bereits einige Male hier gegessen, jedes Mal war die Qualität des Essens hervorragend. Tolle Auswahl zum fairen Preis.

"Very good"
5/6
Anja H.4 years ago · 1 review

Freundliche Bedienungen und leckeres Essen. Immer wieder sehr gerne! D

"Very good"
5/6
Anis W.4 years ago · 23 reviews

Leckeres asiatisches Essen in angenehmer Atmosphäre. mit hat's hier gefallen.

"Good"
4/6
Dmitrii K.4 years ago · 1 review

Our first time in Chinese restaurant. Can not compare, but everything was good, especially Duck

"Very good"
5/6
Uwe J.5 years ago · 36 reviews

Die Dschunke in Schmargendorf ist ein alteingesessenes China-Restaurant mit nettem Personal und ausgewogener Karte.... die Pekingente kann ich weiterempfehlen.

"Good"
4/6
Uwe J.5 years ago · 36 reviews

Das Restaurant "Dschunke" in Schmargendorf bietet vielfältige chinesische Gerichte an.... Preis-Leistung ist OK, beim Service sehe ich noch Luft nach oben... schön wäre ein Lächeln und freundlicheres Auftreten des Bedienungspersonals... und leider war auch 1 Gericht total "verwürzt"... insgesamt aber OK

"Average"
3/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Das Essen war ok. Allerdings war die eine Bedienung sehr freundlich und aufmerksam, wohingegen die andere eine recht barsche Art an den Tag legte. wodurch Aufenthalt nicht so angenehm war, wie wir ihn uns vorgestellt hatten.

"Very good"
5/6
Quandoo Diner7 years ago · 0 reviews

Prima Service, außerordentlich freundliche Bedienung und groß portionierte schmackhafte Speisen, bequeme Stühle. Bei Reservierungen für tagsüber sollte man beachten, in der vorderen Hälfte des Restaurantes plaziert zu werden.