Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Friedrichsfelde
Bao Bao
Bao Bao Reviews

Bao Bao

Asian Fusion, Asian, Sushi

Dishes priced around7€

Photo of restaurant Bao Bao in Friedrichsfelde, Berlin
Bao Bao is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Bao Bao (9)

Read what people think about Bao Bao. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Bao Bao before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Bao Bao and book a table with confidence!

5.0/6

9 reviews

5.0/6

9 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Pleasant
61
57
41
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Very good"
5/6
Charlene A.6 days ago · 56 reviews

Egal, ob mit Freunden oder Familie, hier gehen wir gern essen, weil es für alle gute Optionen gibt.

New"Excellent"
6/6
Charlene A.6 days ago · 56 reviews

Bei BaoBao gehen wir gern essen, guter Service! Klare weiterempfehlung für die Umgebung :)

New"Very good"
5/6
Charlene A.6 days ago · 56 reviews

Das Restaurant bietet für jeden Geschmack leckeres Essen an - Curry, Sushi, Suppen. Sehr gut!

New"Very good"
5/6
Charlene A.6 days ago · 56 reviews

Bao Bao ist für Lichtenberg eine gute Empfehlung für Restaurants - guter Service, leckeres Essen. Die Portionen könnten ein bisschen größer sein!

"Very good"
5/6
Evelin M.2 years ago · 2 reviews

Very tasty. My friends and I liked it very much. The veggie sushi was awesome!!!

"Very good"
5/6
Charlene A.2 years ago · 56 reviews

Bei Bao Bao haben wir immer eine tolle Auswahl an Essen - für mich gab es das Massamam Curry mit Tofu und die anderen haben sich bei den Vorspeisen bedient. Sehr lecker! Wir waren spontan doch zu dritt unterwegs, was kein Problem darstellte - danke für die Flexibilität!

"Very good"
5/6
Charlene A.2 years ago · 56 reviews

Ich war zusammen mit meiner Oma hier und wir kommen sehr gern und regelmäßig wieder her! Meine Oma wählt immer ein Lachsgericht und ist jedes Mal sehr glücklich. Ich entscheide mich stets für ein veganes Gericht oder Sushi! Alles super! Der Service könnte manchmal etwas zuvorkommender sein.

"Good"
4/6
Charlene A.2 years ago · 56 reviews

Ich gehe gern zu Bao Bao, weil jede*r von vegan bis Fleischesser*in leckeres Essen bekommt. Die Preise wurden nun an die aktuelle Situation angepasst, sind trotzdem noch fair! Ich liebe das Sushi mit Avocado!

"Very good"
5/6
Charlene A.2 years ago · 56 reviews

Bei BaoBao gehe ich gern mit der Familie essen - ein bisschen kalt ist es.