Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Schöneberg
Burwitz Legendär
Burwitz Legendär Reviews

Burwitz Legendär

International

Dishes priced around14€

Photo of restaurant Burwitz Legendär in Schöneberg, Berlin
Burwitz Legendär is not bookable via Quandoo yet. To make a reservation, contact the restaurant using the details below. Checkout the opening hours first and bear in mind that if you reserve ahead, you won't have to wait in line.

Reviews of Burwitz Legendär (6)

Read what people think about Burwitz Legendär. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Burwitz Legendär before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Burwitz Legendär and book a table with confidence!

4.7/6

6 reviews

4.7/6

6 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Pleasant
Service:Excellent
Value for money:Great value
Waiting time:Exceptionally Good
Noise levels:Very pleasant
62
53
4
3
2
11
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Awful"
1/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Telefonisch gar nicht zu erreichen. Hat sich herausgestellt, das wohl Betriebsferien sind. Wäre angebracht, das auf der Website als Info einzustellen. Somit ist der erste Eindruck nicht so toll.

"Excellent"
6/6
Katja B.6 years ago · 12 reviews

Ich mag das burwirtz wirklich sehr. Mit meinem Freund nutze ich regelmäßig das Frühstücksangebot. Ob Buffet oder Frühstück, es passt einfach und ist wirklich eine schöne Location. Wir kommen wieder!

"Very good"
5/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Das Essen war sehr lecker und die Bedienung war freundlich leider war trotz Sonntag gähnende Leere im Restaurant. Wir kommen gerne wieder da das Essen wirklich lecker ist und der Preis angemessen

"Very good"
5/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Sehr freundliche Bedienung, Das Käsefrühstück war ausgezeichnet. Wir hätten gerne draussen gesessen, da das Wetter sehr schön wae, aber es ist zu laut in der Gegend.

"Excellent"
6/6
Quandoo Diner6 years ago · 0 reviews

Sehr ansprechendes Restaurant, super freundliche, unkomplizierte Bewirtschaftung und sehr leckeres Essen ! Wir fühlen uns immer sehr wohl im Burwitz und kommen garantiert und sehr gerne wieder !

"Very good"
5/6
Marta W.6 years ago · 9 reviews

Wir waren beeindruckt. Das Essen war lecker und in reichlichen Mengen. Es gab alles, was man sich zum Frühstück wünschen kann. Auch die Getränke waren sehr schön zubereitet und haben geschmeckt. Top!