Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Berlin
Schöneberg
Umi Vegan
Umi Vegan Reviews

Umi Vegan

Vegan, Vietnamese, Asian, Asian Fusion

Dishes priced around10€

Photo of restaurant Umi Vegan in Schöneberg, Berlin

Fast and free booking for:

Reviews of Umi Vegan (7)

Read what people think about Umi Vegan. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Umi Vegan before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Umi Vegan and book a table with confidence!

5.4/6

7 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Lively
Service:Great
Value for money:Great value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Very pleasant
65
5
42
3
2
1
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Good"
4/6
Michael G.5 days ago · 13 reviews

Ich hatte die Veggie Frühlingsrollen als Vorspeise und den Sojalachs als Hauptspeise. Die Frühlingsrollen waren wohl eher TK Ware aber meine Tochter mocht sie. Der Lachs war sehr lecker und erinnerte wirklich an Lachs, allerdings wurden die Kräuterseitlinge durch etwas ersetzt, dass ich nicht identifizieren konnte und auch nicht wirklich lecker war.

"Excellent"
6/6
Aaron S.a month ago · 3 reviews

Der Service kann etwas verbessert werden, ABER: die Auswahl ist sehr groß und die Gerichte gut erklärt. Das banh bao ist handwerklich mäßig und er war sehr trocken, die Füllung an sich aber sehr lecker. Mein Highlight war das Hauptgericht: flying noodles mit knuspriger Seitan-Ente. Die Flying noodles machen optisch sehr viel her, die Nudeln sind gut. Eine grandiose Erdnusssauce, leckeres Gemüse und die gigantisch gute knusprig Seitan-Ente machen das zu einem genialen Gericht!

"Excellent"
6/6
Werner A.2 months ago · 1 review

Sehr leckeres veganes Essen zum vernünftigen Preis. Wir haben uns sehr wohlgefühlt.

"Good"
4/6
Ulla B.3 months ago · 1 review

The room is not great. The table was very dark - i almost could not see my food. There was a cold breze from the front door. The first thing i saw when i walked in was a dirty bar with a lot of dishes. I would not visit again but order out. The food was great!

"Excellent"
6/6
Jana B.4 months ago · 1 review

Der Abend hat uns super gefallen. Herzlichen Dank dafür, es war alles sehr köstlich.

"Excellent"
6/6
Elisa S.6 months ago · 1 review

Sehr große Auswahl an Speisen, das Essen war sehr lecker und ansprechend präsentiert. :)

"Excellent"
6/6
John W.8 months ago · 1 review

Great vegan food lovely relaxed atmosphere and excellent range of drinks